Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Пічугіна І$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5
|
1. |
Пічугіна І. С. Особливості використання вебінарів для розвитку духовно-моральних цінностей у неформальній освіті доросли [Електронний ресурс] / І. С. Пічугіна // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2014. - Т. 43, вип. 5. - С. 94-103. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2014_43_5_10 Мета роботи - розгляд особливостей застосування вебінарів для розвитку духовно-моральних цінностей в неформальній освіті дорослих. Актуалізація проблеми формування духовності пов’язана із сучасними вимогами до моральних якостей дорослих, що випливає з їх особливої функції в суспільстві щодо можливостей впливати на формування і становлення духовних цінностей підростаючого покоління. Проведення психолого-педагогічних семінарів, лекцій, консультацій для дорослих щодо особистих проблем, які виникають внаслідок непорозуміння або втрати головних моральних якостей людини, у режимі оn-line є актуальним і затребуваним. Формою такого спілкування пропонується розглянути вебінар як один з інструментів застосування інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) в неформальній освіті дорослих.Цель работы - рассмотрение особенностей использования вебинаров для развития духовно-моральных ценностей в неформальном образовании взрослых. Актуализация проблемы формирования духовности связана с современными требованиями к моральным качествам взрослых, что следует из их особенной функции в обществе относительно возможностей влиять на формирование и становление духовных ценностей подрастающего поколения. Проведение психолого-педагогических семинаров, лекций, консультаций для взрослых относительно личных проблем, которые возникают вследствие непонимания или утраты главных моральных качеств человека, в режиме оn-line является актуальным и востребованным. Формой такого общения предлагается рассмотреть вебинар как один из инструментов применения информационно-коммуникационных технологий (ИКТ) в неформальном образовании взрослых.The purpose of this article is to examine the features of using webinars for the development of spiritual and moral values in the non-formal adult education. Actualization of the problem of spirituality formation is associated with the modern requirements to moral features of adults arising from their special social function of influence on the formation of spiritual values of younger generation. Conducting psychological and educational on-line workshops, lectures, consultations for adults arising from problems of misunderstanding or loss of key moral features is relevant and demanded. As a form of such interaction the webinar is suggested as an ICT-tool used in non-formal adults education.
| 2. |
Пічугіна І. С. Проблеми духовно-морального розвитку особистості дорослої людини у працях вітчизняних учених [Електронний ресурс] / І. С. Пічугіна // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія : Педагогіка. - 2016. - № 1. - С. 196-202. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPU_ped_2016_1_33
| 3. |
Пічугіна І. С. Педагогічна роль психолога в неформальній освіті дорослих [Електронний ресурс] / І. С. Пічугіна // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи. - 2015. - Вип. 2. - С. 195-208. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/OD_2015_2_26
| 4. |
Пічугіна І. С. Діяльність психолога в контексті духовно-морального розвитку особистості дорослих в умовах неформальної освіти [Електронний ресурс] / І. С. Пічугіна // Освіта та розвиток обдарованої особистості. - 2018. - № 2. - С. 10-16. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Otros_2018_2_4
| 5. |
Пічугіна І. С. Сучасний стан застосування інформаційно-комунікаційних технологій для самоосвіти та саморозвитку особистості дорослих [Електронний ресурс] / І. С. Пічугіна // Інформаційні технології в освіті. - 2015. - Вип. 24. - С. 172-191. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/itvo_2015_24_14 Застосовано інформаційно-комунікаційні технології для самоосвіти та саморозвитку дорослих стає актуальним питанням сучасності. Досліджено поточний стан цього питання, особливо враховуючи зростаючу актуальність самоосвіти дорослих, популярність інформаційно-комунікаційних технологій у сучасному суспільстві, їх застосування у різних ланках суспільного життя та життя особистості. Актуальним питанням сучасного освітнього середовища стає освіта "впродовж життя". Сучасні види освіти, такі як неформальна та інформальна, набувають розвитку та дозволяють дорослій людині здійснювати безперервну освіту. Доросла людина набуває певної зрілості як особистість, але у сучасному суспільстві стає актуальним подальший її розвиток з причини того, що стрімким потоком змінюються потреби, інтереси суспільства. Це змушує особистість також стрімко змінюватись через саморозвиток. Завдяки чому людина змінює світогляд, мотивації, переконання, особистісні властивості, коригує погляд на сенс свого існування. Зняти напругу від сучасної реальності допомагає такий же стрімкий і бурхливий розвиток інформаційно-комунікаційних технологій. Їх основа базується на розповсюдженій мережі Інтернет, яка розкриває величезні можливості для будь-якого її користувача, задовольняє майже всякий інформаційний запит сучасної людини. Розглянуто, що пропонує сучасне Інтернет-середовище для самоосвіти та саморозвитку особистості дорослої людини, і як такі пропозиції можуть відповідати сутності поставленого запитання.
|
|
|